Sunday, March 22, 2015

میانبرهای ویندوز

امروز قصد دارم چندتا کلید میانبر ساده در ویندوز را برایتان بذارم :
۱) شما در Taskbar ممکن است چندین برنامه فایل عکس فیلم و..... باز داشته باشید فقط کافیست از ۱برای خودتون به این برنامه ها عدد بدین
برای مثال من 6 تا برنامه روی Taskbar دارم حالا برای باز کردن هرکدوم اینها کافیه کلیدهای [Windows] + [1] الی [Windows] +[6] رو بزنم براحتی برنامم باز میشه .(شکل1)
۲) حالا مثلا میخواهیم یک صفحه Fire Fox جدید علاوه بر اونکه روی Taskbar داریم بازکنیم و مثلا این برنامه روی Taskbar من دومین برنامه هستش فقط کافیست دکمه های [Shift] + [2] + [Windows]
را بزنيم تا برایمان یک Fire Foxجدید باز کند.(شکل1)
۳) برای دیدن لیست روی هرکدوم از برنامه های باز رویTaskbar بعنوان مثال در شکل زیر برای دیدن لیست روی فایل Images کلیدهای Windows + Alt +3 رو میزنیم.(شکل1)
۴) وقتی چندین فایل از یک فایل باز داریم بعنوان مثال ‌در شکل زیر چندین مرورگر کروم در Taskbar داریم برای دیدن آنها کلیدهای Windows + T را میزنیم.و میتونیم یکی یکی با Arrow Key ها جلو عقبش کنم.(شکل2)


0 comments:

Post a Comment